MHP Üsküdar teşkilatı vatandaşlarla buluştu

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Üsküdar İlçe Başkanlığı tarafından düzenlenen “Üsküdar’la Buluşuyoruz, Üsküdarlılarla Kucaklaşıyoruz” programları kapsamında teşkilat yöneticileri vatandaşlarla bir araya geldi.

MHP Üsküdar teşkilatı vatandaşlarla buluştu
Yayınlama: 19.06.2026
46
A+
A-

Cumhuriyet Bölge Başkanlığı’nda gerçekleştirilen buluşmaya MHP Üsküdar İlçe Başkanı Mustafa Gider ve ilçe yöneticileri katıldı. Programda mahalle sakinleriyle görüş alışverişinde bulunulurken, vatandaşların talep ve önerileri de dinlendi.

Mahalle sakinlerinin görüşleri dinlendi

Samimi bir ortamda gerçekleşen toplantıda, Üsküdar’ın gündemine ilişkin değerlendirmeler yapıldı. Vatandaşlarla birebir temas kuran ilçe yöneticileri, mahallelerdeki ihtiyaçlar ve beklentiler hakkında bilgi aldı.

Programın, teşkilat ile vatandaşlar arasındaki iletişimi güçlendirmeyi amaçladığı belirtildi.

Ahmet Aydın’a teşekkür

Ziyaret kapsamında Cumhuriyet Bölge Başkanı Ahmet Aydın ve bölge yönetimi de ev sahipliği yaptı.

MHP Üsküdar İlçe Başkanlığı tarafından yapılan değerlendirmede, programın gerçekleşmesine katkı sağlayan Ahmet Aydın’a, bölge yönetimine ve katılım gösteren vatandaşlara teşekkür edildi.

Vatandaş buluşmaları sürecek

MHP Üsküdar İlçe Başkanlığı’nın ilçenin farklı mahallelerinde sürdürdüğü “Üsküdar’la Buluşuyoruz, Üsküdarlılarla Kucaklaşıyoruz” programlarının önümüzdeki dönemde de devam edeceği öğrenildi.

Teşkilatın, vatandaşlarla doğrudan temas kurarak yerel sorunlar ve çözüm önerileri konusunda istişarelerini sürdüreceği ifade edildi.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.